Przejdź do górnego menu Przejdź do lewego menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych Przejdź do podstrony deklaracja dostępności

Radni Miasta Ząbki 2024-2029

Radni Rady Miasta Ząbki – adresy mailowe

kadencja 2024 - 2029

  1. Dąbrowska Zofia radna.dabrowska@zabki.pl
  2. Dzierżyc Anna radna.dzierzyc@zabki.pl
  3. Gąsowska Monika radna.gasowska@zabki.pl
  4. Gut Wojciech radny.gut@zabki.pl Przewodniczący Rady Miasta
  5. Ignaczak Agnieszka radna.ignaczak@zabki.pl
  6. Kaczyński Mariusz radny.kaczynski@zabki.pl
  7. Kalata Edyta radna.kalata@zabki.pl Wiceprzewodnicząca Rady Miasta
  8. Kargul Daniel radny.kargul@zabki.pl
  9. Małecki Jacek radny.malecki@zabki.pl
  10. Miazga Anna radna.miazga@zabki.p
  11. Niewiadomski Adam radny.niewiadomski@zabki.pl
  12. Nowak Sławomir radny.nowak@zabki.pl
  13. Pisarczyk Jarosław radny.pisarczyk@zabki.pl
  14. Popławska Urszula radna.poplawska@zabki.pl
  15. Sobiecki Mirosław radny.sobiecki@zabki.pl
  16. Stachera Waldemar radny.stachera@zabki.pl
  17. Szałkowski Piotr radny.szalkowski@zabki.pl
  18. Szymczak Tomasz radny.szymczak@zabki.pl
  19. Świątkiewicz Robert radny.swiatkiewicz@zabki.pl
  20. Toton Marzena radna.toton@zabki.pl Wiceprzewodnicząca Rady Miasta
  21. Wałachowski Artur radny.walachowski@zabki.pl

biuro.rady@zabki.pl


INFORMACJA O DYŻURACH RADNYCH


biuro.rady@zabki.pl





Kierownik Biura Rady Miasta 

Małgorzata Wyrzykowska 

tel. 22 510-97-12
e-mail: malgorzata.wyrzykowska@zabki.pl


Główny Specjalista Urszula Siekierka
tel. 22 510-97-13
e-mail: urszula.siekierka@zabki.pl

Do zadań Biura Rady Miasta należy w szczególności:

  1. organizowanie konsultacji społecznych na temat projektów rozstrzygnięć Rady oraz przyjmowanie opinii na ten temat;
  2. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
  3. sporządzanie protokołów sesji Rady oraz innych zebrań i posiedzeń;
  4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i komisji;
  5. przekazywanie korespondencji do i od Rady, komisji oraz poszczególnych radnych;
  6. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
  7. zapewnienie terminowego przygotowania przez kierowników referatów materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji;
  8. udostępnianie do publicznego wglądu uchwał i protokołów Rady;
  9. terminowe przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru ;
  10. prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do wglądu;
  11. przekazywanie uchwał Rady komórkom organizacyjnym Urzędu;
  12. koordynowanie realizacji zadań wynikających z uchwał Rady i wniosków komisji Rady;
  13. opracowywanie projektów obwieszczeń o ogłoszeniu jednolitego tekstu aktów normatywnych Rady ogłaszanych w wojewódzkim dzienniku urzędowym;
  14. przekazywanie uchwał Rady do publikacji w wojewódzkim dzienniku urzędowym.


Najbliższa sesja

Uchwały

Projekty uchwał kadencji 2018 - 2023

Protokoły z kadencji 2018 - 2023

Interpelacje i zapytania Radnych

STATUT MIASTA ZĄBKI